Snowday

Jag är mamma på heltid för ett dygn. Värdmorsa på jobbresa och Värdfarsa på jobbresa. Det har varit mysigt, jag och barnen har varit själva sen imorse, efter skolan var det after school clubs för E och ridning för H, så kuuul att vara tillbaka i hästmiljön, där kommer jag må bra varje tisdagseftermiddag. På vägen hem från ridningen så ville barnen kolla på Beyonces hus så vi åkte dit och på vägen sitter E och sjunger på sexy chick - MINDRE BRA!

Väl hemma satt H vid min datorn och spelade littlest pet shop, E spelade Wii (WHAT ELSE?) Oxh jag gjorde tacos, och sen njöt vi alla tillsammans me tacosen och glass framför tv'n, vi började planera nästa veckas disney world trip och barnen vill göra allt! Går rykten om att vi ska försööööka simma med DELFINER! If that's the case, iiiiiiim might have to go a bit crazy, ingen livsdröm alls!!! Mitt i Icarly ringer scarsdale public schools med det ljuuuvliga meddelandet "To all schools in Scarsdale, the schools will be closed tomorrow beacuse of the snow, hopefully we will be open again on thursday morning! Score! Lite snö på marken och hela USA stannar upp, allt stänger och alla är fast hemma, till och med svårt att handla för folk. Så imorgon blir det pulka, skottning, sovmorgon, varm oboy och lite njutning av snööööstorm!


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0