Once again, it's a sunday!

Sitter och kollar igenom Jessicas blogg för att uppdatera mig om veckan som gått, jag har känt mig tom utan dator, kvällarna har tillbringats med tvn (tack gud för on demand) och elsas mode! Värdfamiljen har också fått lite extra tid med mig haha! Datorn är farlig. Måndags minns jag verkligen inte vad jag gjorde förutom att jobba, gymma och lämna in datorn, kan ha suttit på starbucks på kvällen haha. Tisdagen tillbringades på college igen, var vi blev intervjuade av nyheterna, det har varit ett mord på våran skola. En elev på skolan som blivit mördad av sin mamma, vi kör från skolan, fnittriga som vanligt och då vinkar tv gubbarna in våran bil. De är stenseriösa, men från att gå från väldigt fnittrig till väldigt seriös på röda är inte lätt. jag hatar mig själv för det, men vi gjorde vårat bästa hahaha, eller elin gjorde, hon stammade precis som om hon inte har någon aning om vad dem pratar om, samtidigt som jag och jessica försöker hålla inne skrattet. Inget ont, jag lider med denna familjen och tycker det är skit tragiskt!

Kvällen på tisdagen så gick jag på bio med amanda och jessica. Elina mådde inte bra så hon höll sig hemma. Tisdagar är våran biodag, gratis! Denna gången såg vi shutter island med leonardo di caprio, har fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker om den, jävligt skum film, rörigt och skrämmande, men den var nog bra, nästan helt bestämd! Tror det är en film för pappsen.



I onsdags stack jag och gymmade på morgonen, sen höll jag mig hemma hela dagen, Jessica och Elin stack till IKEA, men jag kände att jag hade lite ärenden att fixa osv. Torsdagen var början på våran "hemska" storm, inte mycket av storm kan jag meddela men snö fick vi, och inte så lite heller. Barnen fick sluta vid 12 så jag fick extra lång jobbdag. Jag fixade playdate åt båda två så det blev slappt ändå. Fredagen var också snowday, ingen skola alls. Vi började med att skotta uppfarten vid 9 och det tog oss 4 timmar, innan vi äntligen kunde ta bilen till pulkabacken som vi planerat, men då var vi helt slut allihopa så vi vilade med lite mackor och varm choklad först. Sen tog vi på oss alla kläderna och packade in pulkorna i bilen, plockade maeve och angelica på vägen. Tillbaka hem vid 4, plocka upp min värdmamma och sen åkte vi alla till bion och kollade på Percy Jackson & The olympians: the lightning thief. Barnen älskade filmen, so did I.

 

Där fick ni lite update, mer om helgen får ni senare, jag ska iväg till westchester mall nu och leta bikini till Miami och hämta Jessicas data på lagning ;) Alla datorer crashar denna veckan haha


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

Precy Jacksson :D Skit bra tyckte jag med. Lite jobbigt när man läst boken men man är van vid att irritera sig på saker, haha.

2010-03-01 @ 13:22:27
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0