Magiskt

Jag vet inte vad jag ska börja, sitter och funderar ut vilka ord jag ska använda för denna semestern. 5 dagar u Florida med Disney worlds alla möjliga parker, magi, magi, magi, fyverkerier, goda middagar, snorklat i korallrev, simmat med delfiner, njutit av sol och värme, det var inte lika skönt att åka tillbaka "hem" denna gången som efter andra semestrar. Jag har inte ens saknat datan haha, Men det roliga tar alltid slut nån gång och om en månad så befinner jag mig i Florida igen. Det ä skönt att får vara hemma och krama om mina vänner!

Jag längtar efter att få lägga upp bilderna, men det kommer inte ske just nu, tyvärr! Jag har blivit sjuk, ligger med snorig näsa, huvudvärk, hemsk hosta och nattliga andningsproblem! Just nu är toarulllen brevid min säng min bästa vän.

Jag är ledig resten av veckan nu och ska njuta av 4 dagar med mina vänner, Jessica kommer snart och pysslar om mig med sina dunderpiller, i helgen ska jag INTE vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: I huvudet på thåström

I miss u honey :)

2010-02-18 @ 19:16:34
URL: http://thelifeofj.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ser verkligen fram emot att få se alla bilder, krya på dig älskling. Kramis pappa

2010-02-18 @ 20:04:56
Postat av: Jessica

Inte okej! Sjuk får man inte va när man bor där du bor! Vill också bo i NY!! :)

2010-02-19 @ 11:01:30
URL: http://thefieldsofgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0