Insnöad

Det snöar fortfarande och mina värdföräldrar är fast på deras flygplatser, alla flyg till och från new york är inställda. Dem gör allt dem kan för att komma hem imorgon kväll, men vi har det fint. Vi har lekt massor i snön idag, gjort snögubbar, byggt borgar och snölyktor, vi har bakat kanelbullar, gjort alla hjärtans dag kort och kollat film. Nu sover barnen sött och jag känner mig som världens bästa au pair när min värdmamma ringer och tackar mig hela tiden, stackaren hon sitter i Paris och är jätte orolig, hon ringde innan och kunde inte sova. men jag har allt under full kontrol och skolan har ringt igen, den öppnar imorgon igen, fast 2 timmar senare än vanligt.
























Kommentarer
Postat av: Jessica

Mumsiga bullar!

2010-02-11 @ 05:27:42
URL: http://jessicasworld.blogg.se/
Postat av: mamma

Det e reda med dej, gumman. Skönt att dom har Dej som au-pair!!!!!!!! Ser ut som barnen stortrivs med snön!!!

2010-02-11 @ 14:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0