freedom

Jag är fri, pappan har kommit hem.

Sitter hemma hos Jessica nu och njuter av ledighet innan man ska upp och jobba imorgon igen, den är fin! Det ska bli så skönt att åka iväg på lördag och komma till värmen!!! Där är 70 F just nu, vilket är 22 C. Ingen supervärme, men inga jäkla snöstormar och tjocka vinterjackor. Shoooortsen ska med!

Vi sitter och planerar våran framtid tillsammans (även fast hon är pain in the ass just nu och tror hon är snyggast, suck) Men jag biter ihop, jag ska förhoppningsvis spendera ytterligare 9 månader med henne efter mina 12. Vi vill förlänga vårat år med 9 månader, så kommer man hem lagom till nästa sommar ;) Stå up peeps! Vi vill spendera en del av vårat liv i Californien också, 3 hem ska vi ha, Sverige, New York och Californien, den är mäktigt! Det är värt ett försök och vi ska suga mer på karamellen.

Nu blir hon sur om jag bloggar mer, men jag skriver mer imorgon innan jag åker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0