En weekend med mammsen

Såå då är jag tillbaka igen. Om en timme ska jag lämna lilla mammsen på tågstationen och hon ska bege sig hemåt till Mellbystrand igen. Och jag är tillbaka i verkligheten. Det har varit 5 underbara dagar med många skratt.

Vi har hängt i stan hela hegen, shoppat finfina grejer på hollister (a) och andra underbara affärer, Vi har ätit massa gott, bott på hotell på upper west side, besökt ground zero och deras museum, det är värt ett besök om ni är i närheten. Vi gick över Brooklyn bridge, fantastic view people. Min älskade manhattan kunde inte bli vackrare, brooklyn var inte så dumt det heller. Söndags eftermiddagen ägnade vi på broadway och mamma mia! Ska ni se en musikal så se den!! Nu har ju inte jag sett alla haha men den var så jäkla bra, feel good känsla ända ut i fingertopparna. Man ville bara upp och dansa och sjunga. Så tack mamma för en grym födelsedagspresent.
Igår höll vi oss här i scarsdale, shoppade, åt, lagade mat till vördfamiljen och fikade med mina fina vänner.

Som sagt kalasfina dagar som jag sent kommer glömma!

Nu ska jag snart bege mig iväg till college igen, och ni som undrar om kursen så är det jätte bra, roliga lektioner och man lär sig grejer som man faktikst har nytta av.
Ikväll ska vi fira mig på Cheesecake factory för jag fyller ååår imorgon förstår ni, 20 hela år! Jämt och bra, inte för att jag får någon nytta av den åldern i detta landet. Så det blir middag ikväll för imorgon firar jag med värdfamiljen eftersom mitt värdbarn också fyller år. Vi har prickat in samma dag. 9 och 20 år :)
Sen fredag blir det all in på manhattan, jag läängtar!!

Lite bilder innan jag brummar iväg























Toodelooo

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh, tänk att ha ditt jobb! :)

2010-02-02 @ 23:29:37
URL: http://madeleinelundqvists.blogg.se/
Postat av: mamma

Håller med föregående talare!!! Vilket jobb hon har min lilla Mimmi. Förstår att du trivs där gumman!! TACK ännu en gång för ljuvliga dagar med DEJ. Puss puss mamsen

2010-02-03 @ 11:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0