Dear John

Måndag morgon och jag har precis tatt tag i familjens helgkaos. Ibland undrar man hur dem kan leva som dem gör. Inte ofta jag möts av ett kaos som jag gjorde i morse, barnens barn var det första, kläder överallt, vattenglas, leksaker, skit över hela golvet och oreda i alla lådor och skåp. Kommer ner i köket och det är disk, matrester, lekasaker, flaskor, skräp, tidningar PÅ HELA NEDERVÅNINGEN! Så viiiiidrigt haha! hur kan man ens lämna söndagskvällen sådär och må bra över det ?? Men bra au pair som man är så tog jag på mig städhandskar och 45 min senare så är nu huset skinande rent, städat, torkat, rensat och damsugit! Känns jävligt bra, till och med mitt egna rum har fått sig en omgång, nya lakan och kliniskt rent! Är dem inte nöjd med sin svenska au pair idag så är något fel!

Snart kommer Jessica och hämtar mig och vi ska besöka white plains!

Om Dear John kommer på biograferna i Sverige så är det måste! Bästa kärleksfilmen på länge, älskade den! Man blir kär i både John och Savannah. Den får fem av fem tårar ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Längtar efter att få se den, men den kommer inte förän i Maj till Sverige. :(

2010-02-09 @ 09:48:13
Postat av: Pappa

Svensk regissör till den filmen, Lasse hallström. Be proud

2010-02-09 @ 12:21:06
Postat av: mamma

DEN ska jag se!!!!!!!!! Puss

2010-02-10 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0