Dag 1: Disney's hollywood studios

Klockan ringde halv 4 lördag morgon, möttes av två hyper barn som knackade på min dörr och var väldigt exalterade för resan. Vi packade det sista och förberedde 3 termosar med kaffe. Halv 5 kom våran carservice och hämtade oss. De tog oss till LaGuardia där vi gick igenom säkerhetskontrollen och satte oss på Delta sky club eftersom min värdmamma är medlem där och åt frukost. Planet lyfte 6.30. Jag hamnade i mitten av barnen och spenderade flygresan med att spela kort och sova. Landade 2,5 timme senare i ett soligt Orlando och satte oss på Disneys express till vårat Animal Kingdom Resort. Första dagen spenderade vi på Disney's hollywood studios. Vi åkte karuseller som Rock n' rollercoaster och the twilight zone. Åt en massa snacks, njöt av solen och kollade på Block buster parade, high school musical performance och omringades av cheerleaders från hela USA. National high school championchip i Cheerleading pågick på disney world. Vi avslutade dagen med fin middag på hotellet.


Lämnar NY


Hotellet




























Kommentarer
Postat av: Pappa

Shit va häftiga bilder älskling, riktigt riktigt avundsjuk måste jag säga, Kram på dig.

2010-02-20 @ 15:48:46
Postat av: Lollo ♥

Asså jag är verkligen såååå avundsjuk på dig nu! Jag har velat åka till disney world/land (w/e) sen jag var typ 7, HAHAHA. LYLLO!

2010-02-21 @ 22:56:52
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0