A dream comes true

Har ni haft en stund i livet när ni är sådär obeskrivligt lycklig och allt känns som en dröm, be närmsta person nypa er i armen så att ni vet att det verkligen är sant. Det senaste året har nog varit den bästa någonsin och jag har haft flera tillfällen då detta inträffat. Men idag kom nog fick jag ett besked som jag annars verkligen bara kunnat drömma om, ni kanske tycker jag överdriver men det som min värdpappa berättade för mig idag (och som är bokat och klart) IS INSANE!!!!!!!!!!!



Vi har ett heldagspass på en vattenpark på måndag där vi ska få snorkla med alla möjliga slags fiskar och SIMMA MED DELFINER, SIMMA, BADA, KLAPPA!! Jag har svårt att faktikst inse. Det vackraste djuret som finns, sånna som man bara sett på tv innan.
Får jag en bild på mig och en delfin så är mitt liv fulländat haha!

TACK VÄRLDENS BÄSTA VÄRDFAMILJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta det försiktigt, de våldtar i flock

2010-02-14 @ 16:30:20
Postat av: Anna

Åhh jag vill meeed!! fusk ;)

2010-02-15 @ 10:01:46
Postat av: Jessica

Vilken tur du haft, du verkr ha de jättebra!:) vart är de du bor? jag åker till Philadelphia den 1 mars..guuud va jag längtar!!:) :)

2010-02-16 @ 14:39:54
URL: http://thefieldsofgold.blogg.se/
Postat av: lukes

Dagens fråga: Vad tycker du om gladiatorsandaler? hot och not? :)

2010-02-16 @ 15:06:45
URL: http://lukes.devote.se
Postat av: Jessica

Men va spännande, blir lite smått avis på dig. Tror du komemr ha fantastiskt roligt!! :)

2010-02-16 @ 15:10:41
URL: http://yessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0