You gotta fake it to make it

Hahaha new yorkers ni kommer fatta vad jag snackar om nu, ni andra too bad! Jessica ringde till chunky (radiopratare på 92.3 now, NY hit music) innan, eller hon sms:ade med honom först sen ringer hon in till studion så svarar han, men han ber oss snabbt att vänta och sätter på lady gagas alejandro. Så det var inte mer med det, men han skrattade åt vårat sms, vi laddar upp inför lördagens konsert. Det är denna radiokanalen som håller i det, Jason Derulo baby!

Jag har haft en stressig dag och likaså kommer morgondagen bli, det är jobbigt för jag hatar att stressa men å andra sidan så går dagarna snabbt för vad väntar vi au pairer på hela veckan - jo HELG haha! Det är inte okej, vi lever för helgerna, så fort det är måndag så börjar vi räknar ner, meeeeen vi gör fortfarande världens bästa jobb, indeed!

Denna helgen kommer bestå av Manhattan (såklart), grove (again, kittelattacker liggandes på golvet och dance like there's no tomorrow), sverigebesök (Jessicas bästa kompis kommer), dater (har vi tur så för alla men Elin är ganska spikad haha, en pace university student som volontärt ska gifta sig med elin så hon får greencard), bruncher (det är givet) och massa andra galna ideer hoppas jag. Lite fler vad som förra helgen. Jessica började med att jävlas med Elin. Hon går fram till en kille och säger till honom att hennes kompis tycker att han är snygg, elin är inte riktigt med på noterna och undrar vafan Jessica håller på med. Han var tyvärr där med bruden men better luck next time. Elin blev inte så glad så hon rusar illa kvickt fram till en annan grabb som tydligt letar hemsläp för kvällen. "Hi are you singel cause my friend over there thinks that you're very hot". Och där var hon fast, denna grabben hängde efter Jessica största delen av kvällen, tiggde dricka mest men försökte få till ett och annat danssteg med henne, Jessica var förbannad. Samtidigt så hittar Elin mannen (pace grabben) i sitt liv och lever lyckligt resten av kvällen, henne såg vi inget av..

Mer sådant, Deli's funkar bra btw




Kommentarer
Postat av: Jessica

Delis äger! 3 nummer på mindre än en kvart, score!

2010-04-15 @ 05:22:58
URL: http://jessicasworld.blogg.se/
Postat av: agnes

hej mimmi!



du har kommit till final i min bloggtävling. grattis! det du ska göra nu är att få mig att gilla din blogg. jag gillar när man uppdaterar sin blogg ofta och när man inte svär!

så jag utser vinnaren på lördag .

lycka till!

2010-04-15 @ 17:26:59
URL: http://kawaiikaninu.blogg.se/
Postat av: Veronika-blivande au pair

hej hej! veronika heter jag och vill åka som au pair till sommaren. just nu pratar jag med en familj i chappaqua, NY, men jag undrar om du kan berätta lite om hur det är att ha hand om lite större barn. Vad jag förstår så är dina barn mellan 7-9 år...tog det lång tid att få en bra kontakt med barnen? den familjen jag pratar med nu har iofs en 3-åring, men jag är ändå nyfiken på hur det är att ha hand om lite större barn...jättesnällt om du svarar! //veronika

2010-04-16 @ 22:38:12
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0