Watch out, the sky is falling dooooooown!

Det är måndag och idag känns det inte jobbigt att det är måndag, det tackar jag mina värdbarn för. De är underbara, vi har gått runt och sjungt på "I'm awesome" låten hela morgonen, jag gillar när dem ifrågasätter alla låttexter hela tiden, några av kommentarerna jag fått:

"I'm only gonna break break your break break your heart" - That's kind of mean isn't it ? He just want to break your heart!

"Even if the sky is falling down" - Why is the sky falling down ??

"If you like this, it's because my little sister wrote it" från I'm awesome låten - Is that true, did she write it ??

Hahaha barns kommentarer kan slå det mesta and that's why i love to hang out with them!

Nu är det dags för college också hoppas vi på att solen spricker fram snart
Btw, jag har varit i USA i mer än 8 månader nu, kick some ass for that!


Kommentarer
Postat av: Tinde

Åh det är så härligt, jag har alltid ett leende på läpparna, iaf oftast, när jag tagit hand om barn ;-) för de är så roliga!



Hursomhelst, så tänkte jag kolla med dig hur det är att vara aupair i NY? Min match nu ligger 30 min utanför NY, hur långt från ny bor du? finns det mkt att göra i scarsdale (jag kommer dock inte vara i scarsdale men undrar mer om det är i ens "område" man h'änger på dagarna eller om man åker in till stan. på helgerna, bokar ni ett hotellrum eller kan man liksom åka hem mitt i natten?



ja många frågor som du ser. hoppas du har tid att svara annars är det ingen fara :)

2010-04-20 @ 00:57:53
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0