Valborg

Då var det fredag igen och solen skiner! Jag har precis varit på Edwards matte museum i skolan med min värdmamma. Jag kommer sakna alla trevliga och pratglada amerikanare när jag kommer hem. Du kan prata med precis vem som helst utan att det är konstigt.

Nu ska jag fixa barnens tvätt och min egna tvätt. Måste duscha och packa väskan för helgen. Vi ska ut och fira Jessica ikväll, ut och äta downtown någonstans sen utgång till empire hotel rooftop i guess (hoppas fortfarande på grove, go basementparty) Oavsett så ska vi slå klackarna i taket och visa hur man firar svensk valborg! Imorgon bitti (med 30 grader varmt!!!!!!!!!) så beger vi oss förmodligen, om vi har pengar kvar till Philadelphia över dagen, den som lever får se! Jag ska ha en kick-ass-weekend iallafall !

Enjoy Valborg my friends


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad heter området där du bor? :)

2010-05-01 @ 17:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0