Filminspelning med Adam Brody

Vad fan gör man när en unge bara skriker och vägrar samarbeta på alla möjliga plan !?! Mycket är möjligt men där går nog gränsen, det finns bara inte. Du kan säg vafan som helst, du kan locka med allt och du kan hota med vad som helst, inget hjälper och du ser absolut inget ljus i tunneln. Den som har ett bra svar får gärna ge mig för idag tog mina ideer slut, jag fick dock som jag ville men det tog tid, energi och det var inget glatt barn jag hade att göra med resten av dagen!

Vår lärare på college blir bara mer och mer märklig. Jag förstår inte hur hon tänker, kanske är jag dum men har jag förstått rätt så är det fler än jag i klassen som tycker det. Efter college idag åkte jag och Jessica till New Rochelle där det ryktades om filminspelning till filmen The Oranges med Adam Brody och Leigthon Meester bla, det var lika sant som det var sagt. Dock varken Adam eller Leigthon syntes till, men ett helt filmteam var på plats med hela lastbils släpet. På en liten stillsam gata med fina hus i ett helt vanligt bostadsområde. Det sög att inte Adam Brody var där dock, lite därför vi åkte dit kanske haha! Men han var väl på lunch den jäkeln, men jag gillar att han hänger i våra hoods och han är mer än välkommen tillbaka! Tänk om han varit där btw, det hade inte varit liiiiite sjukt eller, hur många hade varit avundsjuka ??? Var ärliga! Jag ska hålla utkik, inspelningarna är nog inte slut än ska ni se!


Varning för ICKE normal bild!

Brody i grön tröja ;)

 

Jessica är lite cool!

Här googlade jag fram en bild från inspelningen tidigare i veckan!

 

Sen har jag lite bilder från Edwards tae kwon do test i tisdags också. Han var den enda black belt anmäld så grym som han är så fick han göra allting själv inför alla, han kickade ass. Jag är så stolt över honom, min lille favvo kid! :)

 

 

 

AWESOME!

 

Fredag imorgon, det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: Mirre

Hej Mimmi. Kul att läsa i don blogg.

Hur var det första gången du pratade med dina värdbarn i telefon? Gick de bra? fattade du va dom sa?

2010-04-23 @ 17:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0