hejsvejs

En underbar tisdag med strålande sol. Dock har jag åkt på en jobbig förskylning, rinnig näsa och halsont. Vaknade 2 gånger inatt helt svullen runt ögonen och lite smått snytattacker, fyyyy vad trött jag var!

Nu har jag precis lämnat in audin på verkstaden, skulle byta ut brake padsen men killen ringde nyss och ba du det är lite mer än så som måste bytas ut vännen, jaha ?? jag kan ingenting om bilar och ännu mindre på engelska. Jag bad dem ringa min värdpappis, jag blandar inte in mig själv i det där.

Idag har jag som plan att ta reda på min framtid haha, jag måste bestämma mig för vad jag ska göra med mitt liv. Nu är det mindre än 4 månader kvar i staterna och jag måste bestämma mig först och främst för om jag ska stanna min 13:e månad, vart jag ska ta vägen och om jag har råd, när jag ska flyga hem. Vad jag ska göra i höst, ska jag till New York och kommer jag ha råd med det ? När, vad och var (inte sverige) ska jag börja plugga, och allt annat jag vill hinna med i mina unga år ;) Haha, det är kul med framtiden, man kan göra precis vad man vill and I'm gonna continue to live my dream, fullt ut!

Nu ska jag fortsätta prata med Jessica i telen som sitter på den väldoftade tunnelbanan och njuter av livet i väntan på sina kompisar, nehe där la hon på! Då googlar vi framtiden istället!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ta dig en riktig funderare du det e klokt. Du vet att jag stöttar dig oavsett vad du väljer att göra och hjälper dig med allt jag kan. Kramis kompis, Hälsn HIF:aren

2010-04-20 @ 21:26:08
Postat av: Tinde

skulle du inte stanna 1 år till?



Tack för ditt svar. Alltid skönt att få höra nåt från nån som vet liksom ;-) min match bor i mountainside, NJ så det ligger typ 30 min väst on NY blir det nog.. Får se om det blir NJ i höst =)

2010-04-21 @ 07:17:07
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Kaaarin

Jag hoppas du kommer hem i augusti så man får liiite sommar med dig :)

2010-04-21 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0