tissues and tea

Började precis byta lakan på sängen, men kom bara till "ta-av-delen" därefter försvann mina krafter, jag får sätta på dem nya lakanen lite senare jag fär för trött för att göra det just nu. Förskylningen tar kål på mig, det är inte långt ifrån feber nu. Jag är varm, trött (fastän jag la mig 10 igår), snorig näsa, halsont, jätte ont i nacken och helt tomatröd i ansiktet. Jag vill inte vara sjuuuuuk, jag ber till gudarna att det inte blir värre än förskylning. Jag har för mycket att göra för att få det. Måse tillbaka och hämta audin på verkstaden idag också måste jag skriva uppsatsen tills imon, precis som om jag har krafter till det. Dags att vila ögonen en stund, det är en stressig eftermiddag med barnen och jag har college ikväll också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0