The Last Song

Precis krypit ner i nybäddad säng, fin känsla.

Som jag skrev tidigare så har sommaren kommit till NY, 25 grader varmt och solning på schemat i april är inget att klaga på, lite lättare att ställa om sig från 2 veckor i värmen. Barnen njuter av vädret och är ute på studsmattan, cyklar och spelar basket hela dagarna, jag är med och leker, tvättar hunden med vattenslangen och grillar haha, jobbet ska man inte klaga på.

Biljetterna vi bokade var väldigt spontant, vi hörde reklam på nätet och 20 min senare satt jag hemma och bokade biljetterna. Det är nästa lördag inne i NY på broadway.. 92.3 now, one night stand med artisterna Jason Derulo "In my head", Orianthi "According to you", Taio Cruz "Break your heart", New Boyz "Tie me down", Aaron Fresh "Spending all my time" och DJ Earworm som har mixat ihop United State of pop, blame it on the pop ;) It's gonna be awesome!

Var på bio med Jessica nu ikväll, vi har gråtit ikapp till The Last Song och drömt oss bort till en liknande sommar i NY, love is everyting you need. Helt underbart fin film som jag kommer se många gånger om, älskade den! Lägger in trailern igen, tror jag gjort det innan ..



Kommentarer
Postat av: Jessica

The last Song, The notebook och Dear John marathon kanske?

2010-04-07 @ 06:20:39
URL: http://jessicasworld.blogg.se/
Postat av: Tone

hej,

jag håller på att skriva mitt personliga brev nu,

vad är dina bästa tips för det?

2010-04-07 @ 16:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0