Svar på kommentarer

I'm baaaack

Jag ska strax blogga om helgen, väntar på bilderna bara. Sålänge svarar jag på frågorna i era kommentarer, tack för att ni kommenterar så mycket by the waaaaay, I LOVE IT! Makes me feel famous haha!

Armbandet som en del frågat om är från Brighton. Jag har ingen aning om vad det kostar eftersom jag fått det i julklapp av min värdfamilj. Men visst är det fint, jag älskar det och bär det dag in och dag ut! Det var den bästa presenten jag kunde fått och jag kommer alltid tänka på NY, mitt år och min värdfamilj när jag ser det :)

Min blogg har jag startat på blogg.se för dig som undrade det! Grym sida!

Pappa - du får gäääääärna komma hit en sväng och ta med lite väskor hem, vore awesome!

Också länkar till mina kompisars bloggar, dem blev glada för den kommentaren och har tjatat på mig hela helgen att länka till deras bloggar haha!

Jessica

Amanda

Elin

ENJOY

In New York they get crazyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0