Picture update

gårdagen:





today:





Bättre kan man inte ha det!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni ser inte ut o ha kul alls................... Puss på er!!!!

2010-04-01 @ 07:23:12
Postat av: EMELIE ELISABETH

Hej! Mysig blogg! :) Kram /Emelie

2010-04-01 @ 09:15:23
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: visst fan är det våran Sandra, snygg brud :)



Vet du? jag saknar dig! igår åkte jag discobil (fast pappas, inte den äkta disobilen) ensam med full volym och solisar på. Snacka om att jag tänkte på dig. Och förra helgen såg jag en svart corvette, gissa vilka minnen jag tänkte på då! haha



Du ser ut att ha det skitbra, fortsätt njut i Miami!

2010-04-01 @ 12:21:44
Postat av: Madde

Hej Mimmi!



Jag har en fråga angående att söka au pair familj via cultural care. Jag vill verkligen hamna som du, i New York. Har man någon som helst makt över vart man hamnar eller får man bara ta det som erbjuds? :) Tacksam för svar. Mail: [email protected]

2010-04-02 @ 16:18:47
Postat av: Mikaela

Snygga Miami t-shirts. Skulle så gärna vilja ha en också, men såg ingen när jag var där :(

2010-04-03 @ 10:42:17
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0