Party like a rockstar

Still, everything is awesome and I never wanna leave. Igår köpte vi biljetter till klubben Bed som erbjöd mat och dricka, men det sög, man fick jätte lite mat och det var nästan inget folk. Men det var lite coolt att man satt i sängar och åt och det var lite speciell underhållning under tiden, bilderna får tala. Vid halv 1 drog vi vidare till klubben Set, vi raggade upp en servitör på restaurangen vi åt på som fixade in oss där. Mer dans och great music. Det är nått jag kommer sakna den dagen jag flyttar hem tll Sverige (vilket jag förhoppningsvis aldrig gör). Traskade hem till hotellet kl 7 på morgonen, fina grejer.

Idag skulle vi åkt vattenscooter kl 10.30 som ingick i biljetterna vi köpte igår, men vi var dem enda (av 25st) som var vakna vid 9 så dem fick flytta tiden haha, så förhoppningsvis får vi göra det imorgon istället. Istället sov vi vidare till 12 och gick till stranden sen. Nu har vi suttit nån timma på terassen ute i solen. Laddade för ännu en utekväll i South Beach. Vi ska på uteservering först och sen vidare till Liv, den maffigaste klubben jag någonsin sett, helt grym var den. Sjukt stor nattklubb inne på ett hotell. Me like!
























Kommentarer
Postat av: Carro

sluta nu mimmi. Blir mer och mer avundsjuk på ditt liv där borta, haha. Vill också ha bikini, sol och bad. har väl bara mig själv att skylla som valde regn landet

2010-04-03 @ 13:22:49
URL: http://csomaupair.blogg.se/
Postat av: Jenni

Ramlade in på din blogg, mysig!

2010-04-10 @ 17:22:51
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0