I'm so damn happy

Jag börjar bli grym på baseball mina vänner, baseball, kunde man inte tro! I och för sig så bestämde sig Edward att gå över till grabbarna lite längre bort efter ett tag och spela med dem, antagligen var jag för tråkig. Men det var kul så länge det varade.

Jag är så varm just nu, stack ut och sprang vid 8, perfekt väder nån timme efter solen gått ner. Kom hem och la mig i badet och läste i Dear John, nu ligger jag i sängen under min fläkt och är så varm så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen, tropisk värme i april.

Fredag imorgon and I'm back in NYC after 3 weeks without it, daaaaaaamn I'm happy!

Kommentarer
Postat av: Shejla

hej!

hittade precis din blogg och är galet sugen på att bli au pair. men jag vill veta hur det är att komma till en familj och prata så mycket engelska. för jag känner mig lite osäker på språket!

(:

2010-04-09 @ 19:24:58
URL: http://shejlutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0