Födelsedagsgris

Nu åkte precis Jessica hem och hela min säng är full av chockladsmulor. Jag firade som sagt henne lite i förskott så jag fick ha henne för mig själv. Gav henne en fin dekorerad påse med Miami minnen, jag har mvg i bild! (bild kommer) en stor chocklad cupcake med ljus i som vi delade på, ett kort och en ram med en bild på oss. Det stora kommer senare, den som väntar på något gott..

Jag sjöng en liten truddelutt för henne också kollade vi på The Hills och The City - fint!

I wish Jessica an TOTALLY AWESOME day tomorrow.

 

Även jag fick paket idag, av mamma hahaha tack så mycket! Du är söt!

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Puss puss

2010-04-28 @ 19:38:02
Postat av: Emma

Älskar din blogg, följer den ideligt!

Man blir väldigt inspirerad och sugen på att åka!



Skulle vara jätte kul om du ville länka till min

"åka som au pair" blogg! Det kommer bli som ett litet forum för oss som åker snart eller funderar på att åka.

2010-04-29 @ 07:47:33
URL: http://aupairsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0