En inblick i Mimmis garderob

 

Är sjukt uttråkad så jag tog lite bilder på några av mina senaste inköp och annat skit!

Klänning från H&M

Klänning från ANGIE

Linne från American Eagle och shorts från Hollister

Skor från Pierre Dumas

Skor från märket ni ser på skorna haha fråga mig inte vad det är för nått!

 

Leggings från Icing

 

Mimmi från Sverige

Den vackraste ägodelen jag har. New York armband från Brighton. Berlocker med Yellowcab, Empire state building, Broadway, shoppingbag, statue of liberty, new york state map and the red apple!

Mimmi från en annan planet

Shotglas från diverse städer

Kort halsband från Juicy Couture och långt halsband från Icing

 

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Mimmi. Är en au pairmamma som har följt din blogg sedan jan-10, min dotter Malin är i Seattle o passar ett tvillingpar (hennes blogg www.minusa.blogg.se). Jag undrar var har du köpt NY armbandet...var det dyrt...jätte fint. Fortsätt blogg gillar att läsa som en morrontidning..Ha en trevlig helg. Kram från Kalla Skåne

2010-04-23 @ 19:40:04
Postat av: Tinde

sjukt snygg den första klänningen var! och armbandet var ju härligt som fan!

2010-04-24 @ 00:33:00
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Tinde

Förresten, skulle itne du kunna länka lite bloggar, om du har några kompisar som skriver eller så? Som är i NY, USA nu alltså :)

2010-04-24 @ 00:37:25
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Hannah

skitsnyggt armband! var hittar man det nantans? :)

2010-04-25 @ 20:11:28
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej älskling. En liten fråga. Ska jag skicka över en container så du får med dig allt hem eller vad är planen?? Kramizzzzzzz dad

2010-04-25 @ 21:50:46
Postat av: Sanna

hej vill bara säga att det är jätte kul att läsa din blogg, låter som att du har det jätte kul i NYC. jag håller på att söker och hoppas komma iväg i september,oktober senast!!! vill vara i USA redan nu!! ha det bäst...

2010-04-25 @ 23:24:46
Postat av: Sanna igen :-)

hej igen :-) jag undrar vart har du startat din blogg? jag hittar ingen bra sida... har du lust att tipsa mig? :-) du kan maila mig på [email protected] när du har tid och lust.. vore jätte snällt!!

2010-04-25 @ 23:40:56
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

vilken fin klänning ifrån H&M :)

2010-05-02 @ 12:09:25
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0