Better late than never

Äntligen torsdag och städerskan kommer, det älskar vi.
Morgonen med barnen var kalas, alla blir på så gott humör av solen och min värdmamma gjorde sig förtjänt av en sovmorgon och för en gång skulle stack hon inte till jobbet vid 6. Hon gick med dem till skolan när dem var klara och jag kunde njuta av lite kellogs special, classic! Då kom min värdpappa ner och tackade mig speciellt för min insats dem senaste dagarna sedan dem kommit hem, det uppskattas så tack R. Och han föreslog också att vi skulle börja skriva en dagbok typ, att jag skriver ner hur många timmar jag jobbar och vad som händer om dagarna, efter 8 månader haha! Men det var lite för den nya au pairen också, som hon ska kunna läsa i för att lära sig allt, lite svårt för mig att lära ut allt på en vecka.

Nu kommer snart Jessica och vi ska iväg till college igen, det är det enda vi gör om dagarna nu ehee!




Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra ide av Rob med dagbok som kan användas<av din efterträdare, tänk bara själv vilken nytta du skulle haft av den. Kramizzzz

2010-04-09 @ 08:01:31
Postat av: Amira

Nar kommer den nya Au Pairen och har hon/han redan blivit matchad med familjen!? :-)

2010-04-09 @ 09:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0