Believe it or not

Vädret fortsätter att överraska, antar jag, eller ska det vara såhär varmt i April ?? 93 F står termometern på idag, vilket motsvarar 33 C, helt freaking unbelievable. Hur ska det se ut i sommar om Juli och Augusti är dem varma månaderna, det kommer gå utför mina vänner, spännande och se om man överlever sommaren. Hur som helst så bestämde jag och jessica oss för att ta tag i våra läxor vi fått eftersom vi kommit efter i våran nya college kurs pga våran semester. Två uppsatser och lite små uppgifter. Vi tog med böckerna och satte oss i solen på starbucks i Bronxville. Kursen vi läser nu är TOEFL preperation och ikväll början våran Broadway body workout..





Vilka pluggisar, plugga är ju inget jag kommer göra på ett tag iallafall haha!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

du tycker inte det är lite dax att byta layout då om det nu är så varmt? :P

2010-04-07 @ 20:15:15
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Helt sjukt vilket liv ni lever älskling, kan bara säga att jag e grynt avundsjuk och e SÅ stolt över dig. Love you. dad

2010-04-07 @ 21:24:09
Postat av: mamma

Jag tycker du passar rätt bra med en penna i handen.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss

2010-04-08 @ 08:45:45
Postat av: Anonym

pekar hon i bakgrunen i lila finger?

2010-04-08 @ 17:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0