08.20

Födelsedagar hit och dit, jag fixar och donar för alla. Alla vårans lilla JESSICA - LILLE BU fyller 20 år imorgon. Hon är bjuden till mig ikväll så jag får fira henne lite, sen imorgon joinar Elin och Emilia mig på firandet, torsdag ännu fler brudar då vi ska ut och äta och på fredag släpper vi bomben i NYC, fullt ös medvetslös!! 30 grader varmt, sommarklänningar, förfest i central park, skumpa, jordgubbar och ett jääävligt bra dansgolv så ska ni nog få höra om en galen helg i bloggen på söndag, om jag lever vill säga! LÄNGTAR!

Just nu hör jag hannah borsta tänderna utanför min dörr, hur hon räknar sekunderna på varje tand, WHY !?!

Min värdpappa ringde till min mobil innan när jag och Edward precis kommit hem från Tae Kwon Do. Han skulle mest bara meddela vilken tid han kom hem, men undrade varför ingen svarade på varken hemtelefonen eller min värdmammas mobil.. jadu lille rob, din fru är ute och hoppar studsmatta för tillfället, thats why! Hahaha, vilket garv han gav ifrån sig. Båda barnen och min värdmamma, hon såg btw helt mörbultad ut när hon kom in en halvtimme senare haha, där fick hon provat på au pair livet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0