Precious

Jaa, den filmen hamnade vi på igår, Elinas val, nån gratisvisning på central ave haha. Speciell film, väldigt märklig fast ändå bra på nått sätt.. Handlade om någon överviktig svart person i harlem som var mobbad, misshandlad, våldtagen och drömde om att bli en stjärna, typ så! Det var inte mer med det, 16 år gammal och gravid med sitt andra barn.


Där har ni henne, sköning!



Orkar inte vända, vrid på er!

Idag har varit hemmadag igen, Hannah ligger fortfarande i influensan, dock ingen feber längre och just nu sover hon som en liten prinsessa. Jag hoppas för allas skull att hon blir frisk snart och inte smittar fler.


Barnen har 3 var, haha!


Den vände jag faktiskt, men den ville väl inte som jag, aja, nackträning igen!!


ETT STEG NÄRMRE MIAMI!! Återkommer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej, jag är med aupaor i Scarsdale:) Vi har inte träffats va? Verkar som du trivs bra:)

2009-12-17 @ 05:10:20
URL: http://superlouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi då ? :d

2009-12-17 @ 21:17:22
Postat av: Anonym

yeaaaaaaaaaaaahh! Christmaas`s coming.. don`t forget me



=D

2009-12-18 @ 03:57:18
URL: http://patiinhuus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0