NY2DC

Yes nu är vi på väg till huvudstaden, Washington D.C för att besöka Obama och kräva han på pengar för förseningen på flygresan, kan funka. Hoppade på bussen för en timme sedan och har väl cirka 3 timmar kvar. Inget roligt utanför fönstret, bara vitt och stora bilar, jag saknar redan NY. Det är där jag hör hemma. Vi stannar över natten på hotell och åker hem imorgon eftermiddag igen!

Igår så åkte vi till NY's största outlet som ligger en timme norrut, vi tog bilen dit och spenderade hela dagen där. Grym shopping till otroliga priser, tommy hilfiger, gucci, converse, UGG's (fast där va vi aldrig inne, det var kö för att komma in) ralph lauren, french connection, michael kors, adidas, oakley, prada, yees ni fattar, alla märken ni kan tänka er till vanliga shopping priser.

Uppdaterar om det händer något roligt på vägen..





Kommentarer
Postat av: Maria

Vad hette den outleten? Håller på o kikar runt för att hitta en bra outlet nämligen :P

2009-12-21 @ 19:43:13
URL: http://miio.devote.se
Postat av: Mamma

Hälsa min gamla hemstad Washington!!!!! Där får ni det härligt!! Kramar från mamma

2009-12-21 @ 19:59:48
Postat av: Allo

Hello, den outleten vill vi också till. Påminn mig om att du ska förklara hur vi kommer dit...

Ha det så himla bra i jul och hälsa familjen.

2009-12-21 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0