Mimmi älskar Jessica

Hej hopp

Min blogg har fått ett nytt liv, likaså jessica. Good for her!

Idag har varit vanlig jobbdag. Stack till gymmet på morgonen efter jag dumpat barnen i skolan med min snygga stora "amerikanska-hemmafru-bil" som jag kallar den! Svettades drygt en timme och sen for jag och elin till westchester community college och hämtade regestreringpapper och kurskataloger, nu jäklar! Lutar åt yoga och antingen spanska eller italienska.

Barnen blev upplockade som vanligt och vi besökte den uuunderbara tae kwon do studion. Medans han tränade så sprang jag och hannah runt inne på toys 'r us och fjantade oss. Åkte hem, gjorde middag och kollade lite på disney channel. Efter jobbet åkte jag till starbucks med Jessica, caroline och Elina. Snackade och garvade ett bra tag och nu har jag precis haft ett halvtimmes långt samtal med min värdmamma om allt mellan himmel och jord, hon är underbar!

Dags att dubbelkolla alla 4 väckarklockor och släcka lampan. godnatt!

Just det, det snöar i new york !!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Visst minns jag rätt om att du praktiserade på EF eller CC när du fortfarande gick i gymnasiet? Jag tänkte höra vilken avdelning så att säga du praktiserade på och hur länge din praktik varade?



Hur fick du praktikplatsen förresten? :)

(Det är dags för praktik i skolan och eftersom jag går mediainriktning så måste jag hitta något mediarelaterat men jag vill så hemskt gärna göra något som har med själva Au Pair grejen att göra :P)



2009-12-10 @ 13:28:46
URL: http://jossansmonologue.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hej hej. Din blogg har varit borta ett tag så har inte kunnat läsa den eftersom den krävde lösenord för att kunna komma in. Ser även bara detta inlägget i din blogg. Hänt något?

Cattis

2009-12-10 @ 14:46:30
URL: http://cattiiis.blogg.se/
Postat av: malin

vad hände med den?

och vad har jessika för adress?

tog bort den när det blev lösenskyddad :O

2009-12-10 @ 21:08:04
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jessica älskar mimmi ännu mer!

2009-12-10 @ 23:24:09
URL: http://jessicasworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Italienska steg 2 eller? ;)

2009-12-15 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0