miami och influensan som härjar

Jag är världens sämsta bloggare, förlåt!

Jag hade kontakt med blogg.se för jag bad dem att återställa min blogg, vilket dem kunde, men hon varnade mig att inte skriva fler inlägg för dem skulle försvinna när dem gjorde det, men ännu har inget hänt, så jag får väl fortsätta skriva..

Det har inte hänt jätte mycket dem senaste dagarna, var inne i new york hela helgen. Och nu måndag - tisdag har jag suttit dygnet runt och googlat resor till Miami, jag vill så gärna iväg. Hur sjukt det än låter så börjar jag tröttna på new york, eller inte tröttna, men jag behöver se något nytt, resa är det bästa jag vet, och snart har halva mitt år gått och har fortfarande inte satt min fot utanför new york! Jag är ledig från och med fredag fram till 4 januari, vilket är 17 dagar. Min familj kommer på fredag och stannar 10 av dem, men sen har jag en vecka till, vart ska jag ta vägen när den semesterveckan jag fått är den dyraste veckan att resa på hela året. JAG VILL TILL MIAMI!

Lilltjejen ligger hemma i influensan, så vi har suttit hemma i 2 dagar och kollat film! Men hon är på bättringsvägen, så kanske att hon är tillbaka i skolan imorgon, who knows! Bara inte jag blir sjuk, nacken värker, men jag hoppas inte det är tecken på feber och annat äckligt! Nu ska jag fira jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0