Julafton

24 december och jag firar inte jul, det känns konstigt. Istället för att uppleva den längsta dagen på året, titta på kalle anka, äta svenskt julbord, öppna paketer och umgås med släkten så har jag sovit ut, shoppat julklappar och annat, slått in julklappar, och bara upplevt ännu en dag i den amerikanska julstressen. Ikväll ska värdfamiljen till kyrkan, vi andra stannar hemma och bakar julgodis, fixar lite julkäk till imorgon. Sen ikväll ska värdpäronen ut och käka med några vänner och vi ska passa barnen, äta köttbullar och kolla på ensam hemma :)

Sen tidigt imorgon smäller det, amerikansk jul och klapparna rivs upp så fort du vaknar. Jag längtar. Julen kommer firas med värdfamiljen, min riktiga familj och Jessica kommer också över.

Hur var julen hemma ? Vad har ni fått i julklapp ??

MISS YOU SO MUCH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0