I'll be home for christmas

Då var DC avklarat, det var inte alls som new york, inga höghus, ingen trafik, inte mycket människor osv. Jag gillade staden det gjorde jag, vita huset var mäktigt och där var bara massa fina byggnader, och rent!! Men NY är fortfarande staden där jag har mitt hjärta, jag insåg under denna resan hur mycket jag faktikst älskar NY, jag har nog spenderat 70% av resan till att jämföra DC med NY, jag älskar pulsen, jag saknade all rörelse och ljus runt omkring mig. NY är mitt hem. Sorry alla DC bor, men inget, inte ens huvudstaden kan slå NY och ta min kärlek därifrån. But even so, LOVE OBAMA!!! Schysst villa grabben ;)

Nu sitter vi på bussen hem igen och om 3 timmar är jag tillbaka i NY

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

DC låter rätt tråkigt om man jämför med NY :P



Jag har bara en liten fråga, jag håller på att göra mitt personliga brev och bara tänkte.. är det dåligt med att ha ett ganska långt brev? Jag menar det kan vara jobbigt att läsa så mycket ^^"

2009-12-23 @ 13:02:27
URL: http://ibarae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0