grinig, bortskämd liten unge

För alla som väntade på uppdatering om mitt otroligt intressanta liv så blev det inget miami, kort sagt. Jag är grinig och bortskämd. Det är inte okej att jag sitter och tjurar för att jag måste fira nyårsafton i NYC och inte i Miami, väx upp !!! För ett år sedan skulle jag inte ens kunna drömma om att få fira nyår i NY, och kolla vad som hänt med mig. Det var bara det lilla faktum att vi kuuunde fått fira det i fina sommarklänningar vid en lyxig strand, lyxig lägenhet i miami beach. Men vi har ryckt upp oss igen och nu är planen att hyra hotellrum på manhattan och bara glida hela helgen. Kan funka det med!

Det var på 12 timmars jobb idag med, jessica kom över en sväng och räddade mig. Men nu är det slut, imorgon har barnen halvdag i skolan, hannah är frisk så jag antar och hoppas att hon ska till skolan igen, efter skolan sticker jag och edward på roadtrip, vi ska ta den frääääsiga bilen ner till JFK (om vi hittar) och plocka upp min familj, det är heeeelt galet!! Nu går det inte räkna ner dagar längre, nu är det timmar som gäller.

Fick gjort den sista julklappsinhandlingen också, eller det viktigaste.. Så nu går jag på 17 DAGARS SEMESTER!!!!!

Hur mycket bloggande det blir nu kan jag inte svara på, men jag ska göra mitt bästa. Tjingeling



Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en underbar semsester, gumman!!!!!!!!!!!!!!! Puss mamma

2009-12-19 @ 08:55:33
Postat av: Johanna

Vill du vara med i min au pair-lista på min blogg?

Lämna då en kommentar i min blogg innehållande; namn, vart du är, vilken organisation, bloggadress och mail :) Så kommer du att hamna där!



Kram

Johanna

2009-12-19 @ 14:59:26
URL: http://johannaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0