Gingerbread train kit

Fan vad jag ångrar att jag raderade allt, men vafan. Inte mycket man kan göra tyvärr. Jag är en idiot.

Idag har jag och Hannah fixat pepparkaks tåg minsann, mycket vackert mästerverk. Vi lyssnade på julmusik, åt alldeles för mycket av godis dekorationerna och blev arga på klistret som inte ville sig. Vi började också slå in lite julklappar och gjorde egna julkalendrar. En riktig juldag och stämningen var på topp. Edward roade sig på egen hand med sin kompis. Måste tillägga att han är lite avundsjuk på att vi behöver vänta en dag mindre på julafton maha och att vi faktiskt träffar jultomten varje år. Amerikanska barnen får inte allt minsann.

E: wooow, have you ever pulled his beard ?
M: Yeeah, many times!
E: Was it real ???
M: yes it was :O
E: maybe they just choose people with beard to be santa!





Vad tycks ?


Kommentarer
Postat av: Allo

Kul att jag har något att läsa igen på morgnarna.. Tajme tycker det är lite kul att jag har fått en annan sida att kolla på innan Hemnet och Facebook,,,

Have a nice day

2009-12-11 @ 10:13:37
Postat av: Emma

Om du vill få de gamla inläggen tillbaka kanske de går å lösa. Prova å mejal blogg.se? alltid värt ett försök :)



Vi måste se till å skypa snart igen! saknar dig! <3

2009-12-11 @ 11:53:49
Postat av: malin

tack och tack (:

ja desginen har jag gjort själv, sen gjorde en kompis "kodningen" bara, för det suger jag på :P

2009-12-11 @ 15:55:19
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

jag har aldrig byggt med papparkaka :(

visstei nte att de inte hade julyote varje år :o det måste man ju ;O

2009-12-13 @ 15:51:59
URL: http://ibarae.blogspot.com/
Postat av: jenny

hej! har precis börjat läsa din blogg och några andra au pairers, eftersom jag tänker åka själv nästa år:) har lite frågor, skulle vara jättesnällt om du ville besvara dem:)

hur är det med andra svenskar där du är? eller är det bara au pairer från andra länder som man lär känna?

umgås man mycket med sina nya kompisar på fritiden? vad gör ni då? brukar ni festa o träffa killar o sånt?;)

brukat man längta hem mycket? eller gör man bara det i början för att sedan vänja sig?

2009-12-14 @ 17:34:44
Postat av: jenny

hej! kom på två frågor till:) hur länge stannar man i usa? och hur är det om man vill åka hem till sverige över jul eller så, tycker familjen det är ok?

2009-12-14 @ 17:38:42
Postat av: Mamma

Vilket härligt pepparkakståg!!!!!!!!!!

2009-12-14 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0